Isnin, 29 Jun 2009

Catatan Kosong #13 - Terpaksa Kerana Terlupa Kunci Serta Terpaksa Senaman Jalanan...

Arhgggggggghhhh...sakit betul hati aku tapi bukan salah orang lain, aku sendiri punya salah jugak...Tahap kesabaran aku laju menitis macam peluh yang dipaksa, tapi nak buat macam mana memang salah aku, mengalahkan orang kena penyakit pelupa, bukan sekali tapi dah dua tiga kali dan biasanya aku bernasib baik tapi berlainan dengan hari ni, nasib aku memang malang tak berbau cuma ada la tandanya tapi aku tak perasan...siallllllllll....

Bulan nih merupakan bulan dungu sangat, banyak buat benda tak kena pada tempat, banyak habiskan masa pada benda kurang berfaedah...pendek atau panjang kata sungguh anti-sosial sangat, lagipun aku tak kisah sangat sebab aku bukan penting sangat dalam struktur sosial masyarakat, kiranya kalau ada, ada la, kalau takde pun takpe jugak, jauh lah sekali ada orang nak rindu kat aku...cehhhhh....

Bila mood kurang stabil maka apa-apa benda yang nak buat terasa liat semacam, aku bukan macam orang yang "aware" sangat pasal benda-benda yang tak sangkut paut dengan aku, bukan tak ambil tahu tapi macam tak bersungguh sangatlah...Tapi banyak yang aku perhatikan manusia ni melampau kenkadang, kalau politik tuh politik habih, macam kalau tak de politik hidupnya tak bermakna, siang malam, pagi petang, masa makan, masa duduk cangkung dalam tandas pun pikir pasal politik jer...kalau yang gila seni lain pulak, semua benda yang ditengok serta dibuat kononya seni...kalau mat kereta hidup matinya banyak kat kedai potong, nak bagi kereta boleh terbang agaknya baru puas hati...

Masa berjalan cepat ajer kan?...

Bagi orang yang banyak bazirkan masa macam aku...

Hari-hari terasa sama...

Salam...Adios...

Tiada ulasan: